De openbare ruimte: inspiratie voor iedereen

Waar lopen de meeste mensen langs? Waar komt publiek samen? Op die plekken willen we zichtbaar zijn om mensen te inspireren, raken en van gedachten te laten veranderen.

Wanneer mogelijk willen we experiences juist buiten bijvoorbeeld de museale muren trekken, zodat we ander en groter publiek bereiken.

Kwartiermaken

Spinner & Langkous mocht in Den Haag de rol van kwartiermaker oppakken.Wij coördineerden de culturele stadsprogrammering, citydressing en waren linking pin tussen de gemeente, Kunstmuseum en The Hague marketing Bureau.

Strategie en alliantievorming

Het doel van dit project is drieledig: 1) Aantrekkelijke beleving voor bezoekers 2) Aandacht op andere producten en diensten uit de culturele sector elders in de stad of online verkrijgbaar 3) Aantrekkelijker maken leegstaande panden. We schreven de strategie, vomden de alliantie en realiseerden het project

Identity & Experience design

We ontwierpen een experience om bijvoorbeeld tijdens een festival mensen op een laagdrempelige, maar impactvolle, manier te laten ervaren hoe zwaar het is om Diabetes te hebben.

Realisatie en activatie

Tijdens het jubileumjaar 125 jaar Escher in het Paleis werd een aantal gebouwen in het centrum van de stad aangekleed in Escherstijl. Spinner & Langkous was de drijvende kracht achter de citydressing in dit feestjaar.

Aan de slag met Spinner & Langkous?

Leg ons je uitdaging voor. We bijten ons er graag in vast en komen samen met jou tot een nieuw perspectief.

Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met het opslaan van cookies op je apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en ons te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.