In 2017 werd Nederland – en in het bijzonder Den Haag – internationaal op de kaart gezet als cultuurbestemming. Hoe? In 2015 was het het Van Gogh jaar. 2016 stond Jheronimus Bosch centraal. 2017 stond in het teken van Mondriaan tot Dutch Design. 100 jaar de Stijl. Spinner & Langkous mocht in Den Haag de rol van kwartiermaker oppakken. Wij coördineerden de culturele stadsprogrammering, citydressing en waren linking pin tussen de gemeente, Kunstmuseum en The Hague marketing Bureau. Meer weten? vraag@spinnerlangkous.nl

Partners
Gemeente Den Haag, Kunstmuseum, The Hague Marketing
Website

Aan de slag met Spinner & Langkous?

Leg ons je uitdaging voor. We bijten ons er graag in vast en komen samen met jou tot een nieuw perspectief.

Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met het opslaan van cookies op je apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en ons te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.