Spelen is leren

Alle dieren – en dus ook mensen – spelen. Spelenderwijs gaat het leren en ontdekken sneller en dieper. En…Het is veel leuker, vinden wij.

Daarom ontwerpt Spinner& Langkous vaak games, evenementen, activiteiten of producten waar een inhoudelijk én spelelement in zit. Ontspanning en plezier zorgt voor een leuke, blijvende beleving, waardoor het geleerde sneller omgezet wordt in blijvend nieuw gedrag.

Kwartiermaken

Spinner & Langkous heeft in samenwerking met Dare to Differ B.V. het idee om de Sjoelbar daadwerkelijk te gaan realiseren opgepakt. In de kwartiermakerfase is de businesscase gemaakt, zijn partners gezocht, is het prototype ontworpen en vervaardigd en een salesmanager aangenomen. De Sjoelbar staat inmiddels op 10 plekken in Nederland. Meer weten?  www.sjoelbar.nl

Identity & Experience design

Spinner & Langkous ontwikkelde dé nieuwe oude jenever: Rafel. Een jenever voor rechtoplopers en dwarskijkers. Rafel is jenever met een randje. Want wij omarmen het randje en alles dat afwijkt.

Realisatie en activatie

In het kader van de renovatie van het Binnenhof en promotie van het Museumkwartier vertelt Spinner & Langkous samen met Mr. Beam prachtige Haagse verhalen door middel van licht.

Aan de slag met Spinner & Langkous?

Leg ons je uitdaging voor. We bijten ons er graag in vast en komen samen met jou tot een nieuw perspectief.

Door op "Accepteren" te klikken, stem je in met het opslaan van cookies op je apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en ons te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie.