Spelen is leren
Alle dieren – en dus ook mensen – spelen. Spelenderwijs gaat het leren en ontdekken sneller en dieper. En… Het is veel leuker, vinden wij.
Daarom ontwerpt Spinner& Langkous vaak games, evenementen, activiteiten of producten waar een inhoudelijk én spelelement in zit. Ontspanning en plezier zorgt voor een leuke, blijvende beleving, waardoor het geleerde sneller omgezet wordt in blijvend nieuw gedrag.
Wat voor activiteiten we precies in dit werkveld doen, kun je hieronder vinden. Je vindt ook een voorbeeld van een case die we op dat gebied uitgevoerd hebben.
Kwartiermaken
Spinner & Langkous heeft in samenwerking met Dare to Differ B.V. het idee om de Sjoelbar daadwerkelijk te gaan realiseren opgepakt. In de kwartiermakerfase is de businesscase gemaakt, zijn partners gezocht, is het prototype ontworpen en vervaardigd en een salesmanager aangenomen. De Sjoelbar staat inmiddels op 10 plekken in Nederland. Meer weten? www.sjoelbar.nl
Strategie en alliantievorming
Identity & Experience design
Spinner & Langkous ontwikkelde dé nieuwe oude jenever: Rafel. Een jenever voor rechtoplopers en dwarskijkers. Rafel is jenever met een randje. Want wij omarmen het randje en alles dat afwijkt.
Realisatie en activatie
In het kader van de renovatie van het Binnenhof en promotie van het Museumkwartier vertelt Spinner & Langkous samen met Mr. Beam prachtige Haagse verhalen door middel van licht.
Meer projecten
Aan de slag met Spinner & Langkous?
Leg ons je uitdaging voor. We bijten ons er graag in vast en komen samen met jou tot een nieuw perspectief.